PT Amber Karya Batam

September 30, 2017
Lowongan kerja batam PT AMBER KARYA

Lowongan kerja batam PT AMBER KARYA terbaru, Dibutuhkan segera  :

ISO COORDINATOR

Asst. Shipping Officer

Process Engineer

Requirements:
  • Male/female, Min. 25 years old (1),
  • Male/female, Min. 24 years old, Max. 34 years old (2)
  • Male, Max. 35 years old (3)
  • Min. S1 graduated in Technical (1)
  • Min. D3 graduated in any discipline (2)
  • Min. D3 majoring electronic / electrical engi­ neering (3)
  • Have knowledge & experience about ISO 9001, ISO 14001, & OHSAS 18001 (1)
  • Certified with ISO 9001: 2015 training will be advantage (1)
  • To lead corrective/imp rovement action re­garding the ISO (ISO 9001, ISO 14001, & OHSAS 18001) (1)
  • Able to Coordinate & teamwork motivation with other departments (1)
  • Had experience min. 2 years working in logistic and export - import position, fresh graduated also welcome (2)
  • Have a good knowledge about filling and administration of logistic and export - im­ port, shipping line/forwarder & customs (2)
  • MRP knowledge to be preferable (2)
  • Have experiencemin. 1year, fresh graduat­ ed also welcome (3)
  • Able to read 20 drawing and the specifica­ tions (3)
  • Ab le to read and communicate in Mandarin (3)
  • Excellent computer skill (1,2,3)
  • Able to communicate in English both oral and written (1,2,3)
  • Honest, Loyal, Responsible and able to work under pressure (1,2,3)

Send CV to:

recruitment@amber-karya.com PT AMBER KARYA
Tunas Industrial Estate Blok 8C, Batam Center
Contact (HRD) : 0778-471181/471199

Share this

1. Admin tidak bertanggung jawab atas penipuan lowongan kerja.

2. Hindari jika ada yang menjanjikan pekerjaan dengan menyuruh transfer uang.

3. Hindari jika lowongan kerja dengan alamat yang tidak jelas.

4. Hindari informasi lowongan kerja yang meminta bertemu diluar perusahaan.


Lowongan Kerja Terkait

Next Article
Next Post
Previous Article
Previous Post
Comments
0 Comments